News

2017 03 20

Itališkų, ispaniškų plytelių dizaino naujienos jau pasiekė mūsų salonus!!!

Pavasario proga visuose APARICI prekybos tinklo salonuose naujienų „pasiutpolkė“  Pačios naujausios plytelių naujienų tendencijos, dizaino naujienos, atradimai jau mūsų salonuose. Liksite nustebinti asortimento gausa. Taip pat atnaujinome sandėliuojamų prekių asortimentą, kurias palaikysime mūsų sandėliuose Jūsų patogumui, kad galėtumėte įsigyti čia ir dabar, ir tai kas yra madinga ir stilinga šiandien dienai.

Žinoma, turime ir intrigų... Jau neužilgo salonuose pasirodys garsaus Italijos mados namų vardas VERSACE (VERSACE ceramics), kuris papildys mūsų asortimentą ištaigingomis plytelėmis. Stilius, kurio braižo nesupainiosite su kitais – tai garantija Jūsų namų išskirtinumui.

Maloniai kviečiame ir laukiame Jūsų atvykstant

APARICI prekybos tinklas Lietuvoje

, , , , , , , ,
2017 03 07

 

Arte Pura akmens masės plytelių kolekcija

Bet kokia medžiaga gali sužadinti paslatį, kurią reikia atskleisti. Ji šnabžda vidinio grožio pasaką, kurią tik nedaugelis gali perskaityti. 

Refin gamintojas kartu su garsia mados dizainere Daniela Dallavalle iškėlė sau užduotį žaismingu medžiagų dialogu sukurti akmens masės plytelių kolekciją  Arte Pura, atspindinčią molio ir audinio pluoštų žaismą.

Šio projekto pasekoje autorė Daniela Dallavalle panaudojo savo lino nėrinių makrame mozaikos ornamentus ir perteikė juos plytelių paviršiuose.

, , , , , , ,
2016 10 21

 

CERSAIE 2016 PLYTELIŲ NAUJIENOS

Ką tik grįžome iš Pasaulinės plytelių parodos CERSAIE 2016 Bolonijoje (Italijoje) ir skubame pasidalinti patirtais įspūdžiais. Kaip ir kiekvienais metais taip ir šiemet mūsų tikslas kuo greičiau supažindinti bei pristatyti Pasaulyje vyraujančias naujausias plytelių tendencijas. Kiekvienais metais didėjantis dalyvių bei lankytojų skaičius rodo vis augančia šios parodos įtaką namų interjero/eksterjero sričiai.

Šių metų išskirtiniai bruožai: dideli plytelių formatai, plytos formos plytelės, akmens, medžio bei vis pupuliarėjantis tekstilės imitacijos plytelės, vyrauja balta spalva, kaip prieskonis - sodri mėlyna spalva „marino“.  Tendencijos išlieka ramios, jaukios, kuo artimesnės natūralioms gamtos medžiagoms.

Po sunkios darbo dienos norsisi sugrįžti namo -  juk namai turi būti kaip uostas, į kurį skuba sugrįžti laivai...

Gražaus pasirinkimo jaukiam gyvenimui

 

, , , , , , , , , , , , , ,
2016 02 01

 
                                                                                            

  Soon Lafaenza new in every APARICI showroom. Natural, luxury, negotiating materiality - aristocratic choice.... 

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
2015 10 08

                                                                       

                                                                                 

  Dar nenurimus emocijoms po Pasaulinės plytelių parodos Bolonijoje (Italijoje) skubame pasidalinti įspūdžiais užplūdusiais mus. Dar tikroviškesnis sąlytis su gamta: medžiu, akmenimi, moliu (“ terracotta“) - visa tai perteikta plytelių kontekste. Neįprasti industrinio betono sprendimai. Vis labiau populiarėjantis blizgaus paviršiaus efektas bei įvarūs plytelių dydžiai nuo iki... Paįvairinimui gana nedidelė spalvų gama kaip, kad: viduržemio jūros, prinokusios slyvos, chaki, indigo. Tai būtų pagrindiniai šios parodos aspektai.

 

  Pirmą kartą norime Jus nustebinti. Kartu iš parodos grįžome ne tuščiomis, su lauktuvėmis. Jau nuo 20 spalio kai kurias parodos naujienas galima bus įsigyti visuose mūsų salonuose iškart, nelaukiant pristatymo... Dėkojame, kad esate kartu

  Daugiau naujineų mūsų facebook paskiroje .

  APARICI prekybos tinklas

 

style=
, , , , , , , , , , ,
2015 08 05

 

, , , , , , , ,
2015 05 22

 

2015 01 26

                                                                                Tonino LAMBORGHINI tiles

                                                                   

The Tonino Lamborghini Group is a lifestyle experience brand with an Italian design heritage and luxury at its core. The Group designs and develops a vast and iconic range of luxury products and experiences, including mobiles, watches, eyewear, jewelry, home furnishing, clothing, sports accessories, Italian beverages, 5-star boutique hotels, lounges and restaurants around the world. All products are united under the instantly recognisable symbol of the Tonino Lambroghini Group, the ‘Raging Bull’. The Tonino Lamborghini Group was founded in Bologna, Italy, in 1981. The headquarters is located in the Palazzo del Vignola in Funo di Argelato, near Bologna, designed by the famous architect mannerist Jacopo Barozzi ‘Il Vignola’. For more than 30 years, Tonino Lamborghini has been a byword for ‘made in Italy’. Instantly recognizable, the style of the ‘Raging Bull’ range embodies a consummately Italian tradition of elegance, class, defiance and power that has become synonymous the world over for originality and style. The authority of the name of Tonino Lamborghini in the world of design and luxury is well established. It embodies a creative spirit, passion for design and technology, implemented in its own unique style, making every product unique and recognisable. Tonino Lamborghini exclusive and luxurious products are appreciated all over the world and have become synonymous with originality and the indomitable Italian spirit. The Group’s vision is to bring the passion and spirit of Italy to a global audience with unique and distinctive products, inspired by the world of Italian Arts & Industrial Design.

Soon in APARICI showroom

, , , , , , , , , , ,